Lepota pozitivnog misljenja

Wednesday, February 22, 2012

Lepota pozitivnog misljenja


Ovako...neke stvari u zivotu su me naterale da razmisljam o drugoj strani nase licnosti... PODSVESTI
Priznajem nista nisam znala o tome, cak sam se i protivila nacinu na koji ljudi pricaju i razmisljaju o njoj... sve dok mene nije strefilo slicno stanje...Anksioznost, Napadi panike i sl. Da ne davim previse...
Elem, jos je Nikola Tesla poceo da prica o tome dok su mu se drugi smejali...da dragi moji o SPIRITUALNOJ ENERGIJI, za zivota nije stigao da napravi masinu za njeno merenje ali nam je ostavio u amanet skice i zapise o njoj. Naime, to je energija koju svaki covek ima u sebi, bilo da je dobra ili losa, lepa ili ruzna, ona je deo nas.... Culi ste sigurno da je neko pun ''pozitivne energije'', sto znaci da je veseo, skladan, odmeren... to je ono sto nas cini srecnima i zadovoljnima. Sa druge strane mozemo definisati i negativnu kao onu koju posedujemo kada smo ljuti, ogorceni, uplaseni i sl. ona se brze prenosi na druge ljude kada nas vide.
Lujza Hej je u svom najboljem delu "Kako da izlecite svoj zivot '' napisala : Ono u sta verujemo i mislimo postaje nasa istina. Da dragi moji ISTINA. Ako vise puta na dan ponavljani neki iskaz na pr. ''Ja volim sebe'' polako i nesvesno ce to uci u nasu podsvest koja ce nam tu poruku poslati u svest uvek kada smo nezadovoljni nekim nasim postupkom (obicno kada kazemo da smo debeli). Inace njenu knjigu mozete skinuti sa ovog linka (prekucana verzija) Lujza Hej. Takodje je zanimljiva i recenica: Mi sami biramo nase roditelje. Think about this sentence.

Da sacuvamo nesto i za sledeci blog... V. Vas

0 comments :

Post a Comment