Na samom pocetku...

Wednesday, February 22, 2012

Na samom pocetku...


Prvo da se zahvlaim svima onima koji su me uopste pronasli, ako pogledamo koliko blogera postoji. Hvala Vam.

Zovem se Aleksandra Caca, student Ekonomije u Bg-u, trenutno 4. godina istog. Rak u horoskopu, sto me karakterise kao: Žena Rak prava je enigma za svakog muškarca koji joj pokuša zaviriti u dušu. Na trenutak vesela, na trenutak setna, a onda opet nešto sasvim treće. I tako iz dana u dan, menjaju se njezini osećaji i raspoloženja, često sakriveni iza maske navodne ravnodušnosti... Da, da dragi moji....

Dugo sam razmisljala sta cu ovde pisati, ne brinite necu smarati sa politikom, drzavom i ostalim bljak temama...pisacu stihove (svoje i tudje) kaciti smesne slike, pricati o modi ili pak nesto iz moje ''buduce'' struke. 

Urednik sam sajta www.borisrezakfanclub.tk...posetite ako 'ocete :)

Toliko za pocetak... see y

0 comments :

Post a Comment