Kombinacije???

Monday, March 5, 2012

Kombinacije???




Prvo sto mi padne na pamet kada cujem ovu rec, jesu kombinacije za Loto. :P Ali nije o njima rec... Stalno cujem: oni su u kombinaciji, semi i sl. pa se pitam sta im to znaci. Ono ''niti smrdi nit mirise'', kod mene nema ''oce piskis- nece piskis'' ili smo zajedno ili nismo. Pa kako! Nekada se znalo, ljubav je bila na prvom mestu (u srednjem veku, mada su Rimljani i taj mit pregazili), a TO se radilo samo kada su deca bila u mislima. Danas je sve drugacije, rimljani su zavladali svetom! Nisam imala neka ovakva iskustva, ali vam izlazem moja duboka razmiljanja na ovu temu.

Prvo, ne vidim potrebu za ovako necim, ako nisi sposoban da se vezujes, onda nema o cemu da se prica, nisi ni za brak, porodicu i sl. Pisi propalo. Drugo, ljudi obicno prave kombinacije kako bi zadovoljili neke potrebe koje nemaju u svom zivotu ili vezi. Da smrsaju, pokupe neke cake, da barem osete neko zadovoljstvo...to su sve gluposti!

Obicno kazu da se komibinacija nikada ne zavrsi vezom, ali se zavrsi brakom. Da pojasnim. Ako se ne pazite kako treba, moze nesto da zakmeci! :) (slucajno znam nekoliko ovakvih primera) I sta onda? Trupamo u oro, mi se veselimo, dok mladenti sede smoreni, nezainteresovani za bilo sta. Jbg mama i tata zele svadbu, po svim propisima, onakva kakva dolikuje svakoj devojci. E kada bi oni jadni znali pravu stranu price. Zato drage moje, manite se ovakvih praznih prica i gledajte da nadjete srodnu dusu, onakvu kakva Vam dolikuje. Volite sebe i drugi ce voleti vas! Emocije su zajebane, mislite ponekad i glavom! :D

V. Vas

0 comments :

Post a Comment