Ti i ja smo mogli sve...

Saturday, March 10, 2012

Ti i ja smo mogli sve...





...Ljubit se kod trafike, zvezde brojati....al' smo se izgubili....B. Rezak

Znate ono kad shvatite da je ljubavi dosao kraj? Patnja, tuga, suze, bol,... ljubav postoji, zivi, samo vam se putevi razilaze...on na jednu, vi na drugu stranu. Srce se cepa lai tako je moralo biti...ko zna zasto je to dobro...Uvek to kazem sebi i ponavljam iz dana u dan, prihvatam to kako jeste, mislim, bice mi lakse. Kao molitva, ubedjujem sebe da je to molitva... Secanja bole, dodiri jos vise... 
Sklanjam slike, plisane mece, cvece, ma sve sto me podseca na njega- mislim manje ce boleti.

Videla sam ga na ulici, hoda sam, ne izgleda srecno. Pogledi su nam se sreli....iskra srece planula je u meni, srce lupa kao ludo! Sedimo i pijemo kafu...satima! Razgovaramo o svemu sto nam se desilo. Mnogo se toga promenilo, samo smo mi ostali isti.... mogli smo sve, al' smo se izgubili....:(

0 comments :

Post a Comment