Moze im se!

Monday, April 2, 2012

Moze im se!





Koliko puta ste cule ovu recenicu  ''moze mi se, musko sam!''. Veoma poznato. U prevodu sta da radim kada sam lep i sve me hoce, mislim hoce sa mnom. Iskreno ne razumem ih. Imaju stalnu vezu, lepu dovojku ali kada im se neka ''ponudi'' jednostavno ne mogu da je odbiju. Zasto? Pitam se i ja. Da li im nije dovoljno samo sa svojom devojkom, pa onda trce i kod drugih. Da li ih uopste vole kad se vuku i sa drugima. Znam devojke kojima je to ok, lepo to podnose jer obicno i one svrljaju sa strane. 

Ali zasto varaju? Citala sam negde da iako su u braku (vezi), vole da imaju sex i sa drugim zenama. Odnosno njihovo telo zudi za sexom sa drugim osobama, a ne njihov mozak. Pa kao da ga uopste imaju? :P Mozda je i ego u pitanju, samo ne shvataju da se on tako nece dovoljno podici kao ona stvar. :D Mozda je i stres u pitanju, ipak je ovo turbulentno vreme.

''Ono kad ženskoj osobi na chatu hoćeš da kažeš da je "pevačica", pa umesto "p" napišeš "š"...'' by SadClown

Nadam se da vam je jasno da za devojke imaju konkretan naziv u ovakvim situacijama. Naravno oni su onda smekeri, a devojke K...E pa necemo tako. Zivele ZENE! Ipak smo mudrije, jabuka je u nasim rukama, samo je moramo pametno iskoristiti. :)

Sve je u glavi. Sve je u odabiru... 

P.s Moze se i nama. :P
 
V.Vas




0 comments :

Post a Comment