Zeni nam se Vukota!

Friday, May 4, 2012

Zeni nam se Vukota!






Silom prilika u istom danu saznam da mi su mi se bivsi momci verili i da jedan ceka i bebu. Kad pre, pitam se? Zasto toliko rano? Zasto mene nisu sacekali? :P

Znate ono kada mastate da cete nekada o5 biti zajedno, da ce sve biti kao pre...onda vas kao maljem udari cinjenica da on ima drugu, da ceka bebu... strasno zar ne?
Nadanje je lepa stvar, ceznja i ostalo, ali da je zaista tako? Kako se osecate tada, da li placete, smejete se ili.. cudno je sto se mladi tako brzo danas odlucuju za brak (mislim na one do 25 god.), sve je bre to neizivljeno! Niti su oni za brak, a kamoli za dete, dobra stara ''igrala se deca''!
Nemojte me pogresno shvatiti, mislim na to da ni oni sami nisu sposobni da imaju porodicu, a kamoli dete. Nije dete za svakog. Velika je to obaveza, koju oni obicno ne shvataju na pravi nacin...

Elem, necu da ih vise kritikujem, njima je lepo, a vi naravno patite... e pa drage moje, tako je kad ne shvatite da je on samo jos jedna recka na zidu, da nije bio vredan ni jedne vase suze, on je izgubio, a ne vi! Zapamtite to! write that down! :D

0 comments :

Post a Comment