caca

Wednesday, March 28, 2012

PR cice



Sta prvo pomislite kada vidite na tv, novinama i sl. rec PR, a pored nje stoji savrseno nasminkana i sredjena cica, sa dekolteom, super gradjena?

Nije ona tu po dobru dosla vec po izgledu. :) Kad je vidite i zenama podje voda na usta, naravno zbog ljubomore. Obicno su to zene sa malo mozga, a vise parfema. Sluze samo za gledanje, pa ljudi odmah padnu na njih sarm i potpisu ugovore, izgube milione... Muska sujeta :P

Mnogi danas i ne znaju sta znaci PR. Da pojasnim: Odnosi s javnošću (en. Public Relations - PR) su naučna disciplina koja stvara i održava reputaciju, s ciljem da se ostvari razumevanje i podrška, kao i da se utiče na mišljenja i ponašanja ciljanih javnosti. Odnosi sa javnostima su takođe planirani i stalni posao stvaranja i održavanja dobre volje (en. goodwill), kao i međusobnog razumevanja između organizacije (ili pojedinca) i ciljanih javnosti. (izvor: Wikipedia ). Nadam se da vam je sad jasnije :)

Naravno ima i izuzetaka koje ovom prilikom zelim da pozdravim, na prvom mestu je Dragana Djermanovic http://www.draganadjermanovic.com i Milica MIlic (Color Press Grupa). U ovom poslu ima i muskaraca mada su tu primerci nevazni. :) Obicno se ne razume njihova svrha, sto je i logicno jer su relativno mladi kadrovi. Kad kazem ''mladi kadrovi'' mislim na to da su poceli da se favorizuju sa procesom globalizacije i razvoja trzista i pravog buma na istim. Trebalo se nekako predstaviti i diferencirati od konkurencije. Tu oni (one :) ) nastupaju. Moraju biti svestrane licnosti, sa ogromnim znanjem prvenstveno srpskog (kazem srpskog jer im ponekad padezi i akcenti fale) i ostalih stranih jezika, psihologije, ekonomije, madzmenta, marketinga, opste kulture, sociologije, istorije i sl.

Ne moze svako biti Samanta iz Sex i grada. Za to je potrebno znanje....Ono pravo! V.Vas


No comments:

Post a Comment