Zašto biti volonter?

Wednesday, May 4, 2016

Zašto biti volonter?


Prvo pitanje koje mi često postavljaju- Zašto radiš bez para, ja to ne bih nikad?! 



E pa, dragi moji, da vi znate koliko je nama dobro dok volontiramo, ne bi nikada postavili takvo glupo pitanje. Novac, po meni nije ništa, niti vama u tom trenutku nešto znači, samo obično parče papira, sa nekim likom i brojkama. Dobićete ga i potrošiti, ne pamtivši za šta. Ali ono druženje i smeh koje dobijate ćete pamtiti i te kako. Svako novo druženje znači - novi ljudi, nova iskustva, novi doživljaji, smeh i ljubav.
Verujte mi, da onaj ko gleda vaš CV pre će zaposliti nekog ko je ,,sadio boriće na Zlatiboru,, , nego nekog ko je sedeo i uredjivao stranicu na fb. 
Drugo, mislim da ćete se i vi sami bolje osećati, kada znate da ste nekome pomogli svojim, fizičkim ili umnim radom. 
Treće, naučićeš nešto novo, makar to bio i novi vic. 
Četvrto, nabacićeš samopouzdanje, sa svakim novim izazovom. 
Peto, bićeš bogatiji za jedno novo poznanstvo i jedan novi svet. Ono što je mene moj otac posavetovao jeste- ,,da u svakom gradu izgradim po jednu kuću,, - u prevodu- da sklapam nova prijateljstva i da uvek imam gde da prenoćim kad je najteže.
Ovako bih mogla do 100 ali zašto, kada se glavni problem krije u vama samima. Zato mrdnite glavom ili guzom i pokrenite se. Neće to niko osim vas samih!
Nemoj te da vas pokoleba izgubljeno vreme - jer vreme potrošeno na pomoganje drugima je  mudro iskorišćeno!
I zapamtite:
Volonteri daju, a ništa ne traže za uzvrat.



0 comments :

Post a Comment