Da li vaš biznis treba da bude na TikTok-u?
Društvena mreža sa najbržim rastom u ovoj i prošloj godini (2020) je TikTok.
Ukoliko se pitate da li vaš biznis treba da bude na ovoj društvenoj mreži
odgovor je DA. Ali…
Uspeh na ovoj društvenoj mreži prevashodno leži u tome koja je vaša delatnost
tačnije kakav je vaš proizvod. Ono što je sigurno lako je da u video klipovima
možete da prikažete vaš proizvod ili uslugu. Korisnici Tiktoka sigurno neće
želeti da vide karakteristike vašeg proizvoda jer isto to mogu da pronađu na sajtu
ili Youtube-u. Ono što oni žele jeste da vaš proizvod ima priču ali da ispričate
neke zanimljive priče o njemu. Npr. Ukoliko prodajete ručno rađene sapune,
napravite video kako ih pravite, kako berete cveće I drugo bilje od kojih ih pravite,
nađite nekog kupca i neka vam da intervju npr.
Bitno je i da pratite trendove na TikTok-u. Bilo da se radi o muzici ili
hashtagovima, stvarajte sadržaj koji publika voli. Na početku će biti teško i sigurno
nećete uspeti u prvih 6 meseci. Ali budite uporni! Kačite videe svaki dan
(pokazalo se da ažurnost velika prednost) i zapamtite vama trebaju reklame koje
ne liče na klasične reklame!
TikTok ima
ubedljivo najveći engagement rate u poređenju sa drugim društvenim mrežama, čak do x5 u
odnosu na Instagram i x15 u odnosu na Twitter. Zato organski reach
iskoristite pametno.
Oglašavanje u
Srbiji na TikToku još nije dostupno, ali možemo izneti neke zaljučke na osnovu
tekstova korisnika iz Amerike. Reklamiranje putem In-Feed objava nije povoljno
i košta najmanje 500$ za najkraću kampanju. Reklame na kojima se korisnici duže
zadržavaju koštaće manje po prikazu, što garantuje dobar opšti kvalitet
reklama, jer oglašivači znaju da moraju imati dobar sadržaj da bi uspeli da
plasiraju svoju poruku.
Najskuplji tip
reklama je Brand Takeover. Reč je o reklamama koje se pojavljuju kada korisnik
prvi put tog dana koristi aplikaciju- kako se Zukemberg nije toga prvi setio J
Ono što je za
biznis must have na TikToku je saradnja sa Influenserima koje možete pronaći
koristeći opciju Creator Marketplace. To je još jedna od ideja koju su druge kompanije
implementirale u određenoj meri, ali je svoju pravu funkciju našla sa dolaskom
TikTok-a. tikTok za sada ne naplaćuje ovu oslugu, a do kada će tako biti
ostaje nam da vidimo.
Prvo, kada
otvarate svoj profil na TikTok- odaberite business profile jer nudi više opcija
za vaš biznis. Ukoliko prodajete proizvode putem Instagrama u Bio TikTok
profila ubacite vaš Instagram profil i je jednostavno ih uvežite. Primer dobre
prakse je objavljivanje Giveaway-a na Instagramu koji je vezam za vaš TikTok
profil i obrnuto. Na ovaj način čete dobiti više folovera jednim udarcem.
Ono zbog čeka vaš
brend ili biznis treba da bude na Tiktok-u jeste izgradnja brend awarenesa, pronalazak
potencionalnih klijenata, povečanje prodaje i konverzija.
Šta čekate,
krenite u TikTok avanturu već danas!
0 comments :
Post a Comment