TikTok algoritam

Tuesday, November 30, 2021

TikTok algoritam


 

Da li ste se nekada pitali kako TikTok uvek zna vaša interesovanja?

 

Kada ste prvi put instalirali TikTok aplikaciju dobili ste pitanje kakav sadržaj želite da vidite. Zatim su vam izlazili videi onoga što želite i ne želite da vidite. Vreme prolazi vas ,,gađaju,, videi koji vam i nisu toliko zanimljivi te ih odmah preskačete. Ako ste se pitali zašto TikTok to radi, pravi odgovor je da tako proverava vaša interesovanja. Čim brzo pređete na drugi video ili isti ne lajkujete TikTok algoritam zna da vam se taj sadržaj ne dopada I neće vas više bombardovati istim.

 

Da bi uvek imali sadržaj koji vas interesuje, pročitajte ono šta treba I ne treba da radite:


 IZBEGAVAJTE:


- Zadržavanje na videima koji vas ne zanimaju
- Lajkovanje videa koje ne želite da gledate i nisu vam zanimljivi
- Komentiranje takvih videa

- Traženje sličnog sadržaja

UMESTO TOGA:


- Odmah preskočite video koji vam ne donosi nikakvu vrednost (kliknite na video i držite kratko i pojaviće vam se prozorčić na kojem možete kliknuti na “not interested”)
- Lajkovanje sadržaja koji vam se ne dopada
- Komentarišite sadržaje onim kreatorima koje podržavate i čiji vam se snimci dopadaju
- Tražite samo sadržaj koji želite da gledate preko Hashtagova na Discovery page-u

Kao najbrže rastuća aplikacija na svetu stalno nas iznenađuje nekim novitetima, tako da će uskoro dobiti mogućnost plaćanja reklama svuda u svetu, a ne samo u Kini kao do sada. Oglašavanje će biti skupo, te za sada dok organski reach igra veliku ulogu, iskoristite svoju šansu i dođite do velikog broja pratilaca zanimljivim sadržajem.

Kada upload-te video, on se isprva prikazuje malom broju ljudi. Kako krene da dobije na popularnosi kroz lajkovanje ili deljenje istog, algoritam počne da ga ,,gura,, i lako postane viralan. Da bi do ovoga došlo jako je bitno da imate kvalitetan sadržaj, popuranu muziku ali i da copy opisa bude dobar sa dobrim hashtagovima. Da bi video bio viralniji jako je bitno da najbitniji segment bude u prve 3 sekunde videa, a da nakom njega bude ostatak videa koji priča priču.

Ako vaš video odjednom dobije 20% više lajkova u samo jednom danu, algoritam će ga plasirati većem broju ljudi.

Vaši saveti da za ,,viralnije,, videe:

1.     Budite aktivni svakoga dana- TikTok voli sadržaj i ovde je pravilo ,,što više to bolje,,

2.     Nemojte kopirati tuđe videe, budite originalni

3.     Ukoliko jedan vaš video bude viralan, algoritam će vas celi feed plasirati više

4.     Ukoliko ste bloger ili freelancer stavljanje lokacije u video je dobra stvar

I za kraj čuveno pitanje “da li je potrebno da neko ima hiljade pratilaca da bi postao viralan na TikToku?” Ukratko, odgovor je NE.

0 comments :

Post a Comment